Tema: Re: reikia muzikos baliui
Autorius: ManXP
Data: 2011-10-30 13:35:13
Man tai ne px, kai iki tokio lygio pavaro... Lygtais esu normalios
psichikos, bet kazkokios dvi spiegianciais balsais apsiciulpusios savalkos
su zefyro lygio IQ priverte mane pakeist treniruociu laika, nes kai
ateidavau, tai pastoviau tekdavo girdet ju snekas... Po 5 minuciu pradedavo
kilt mintys apie savizudybe. Tai tenka eit kitu laiku, kai nekalba jos :)

"karloff"  wrote in message news:j8hvkt$qep$1@trimpas.omnitel.net...

man labiau kliuna kasdien tas pats repertuaras, shnekos tai px - ar uz lango
shuo loja ar pliurpia kazka... :)

"ManXP"  parašė naujienų news:j8hfgq$dm2$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip sutinku su karloff 100%. Tenka "malonumas" paklausyt kazkuria is
minetu stociu kol bunu sporto salej, tai veidas persikreipia is skausmo
girdint ju snekas...

"Fiskius"  wrote in message news:j8het8$d5a$1@trimpas.omnitel.net...

gal galima suzinot kas yr ne dzibilu radzijas? :DDD ruskoje radija? ar
radijas mirusiems (M-1plius)? :)))