Tema: Re: auto is IT
Autorius: DPi
Data: 2011-10-06 11:40:10
joks italas neduos savo numerius, netgi ir patikimas.
masina turi buti butinai isregistruota, italas turi nuimti numerius nunesti
kur reikia, tenai stato ant tech.paso antspauda ANNULLATO ir spausdina dar
viena lapa tipo kad masina isregistruota. Tai va sita procedura kartais gali
uztrukti labai ilgai.
Turiu nemaza patirti dirbant su italija, galiu patarti: atsargiai, italai
tas pats kaip cigonai...Esme tame kad susimoki pinigus, tau duoda
tech.paso kopija,masina gali pasiimti, bet originala+isregistravima gausi
veliau, pazada per pora dienu, o toliau jau prasideda visokie
idomumai...