Tema: Re: apie padangas egzpertam
Autorius: Markovich
Data: 2011-10-06 08:06:44
tai cia tau pasiulyt ar kaip?

"kewle migyje"  wrote in message news:j6i031$dmu$1@trimpas.omnitel.net...

dėkui už info, atmetam
paskutiniais metais kažkaip papuldavo Blizzak Nordic (dovanotam arkliui
įdantis nežiūrima :)

o bet db prisireikė naujų vienai privačiai mašinytei
anksčiau Nokianai valdė, bent jau man, db bbz, sako, Rusijoj gamina ir šūdas
gaunas
mažai domėjausi, tai man po biski darosi indomu

išmieros 185/50 R15 berods... čia Citro C2

--
'(oo)'