Tema: Re: fleimui
Autorius: SKA
Data: 2011-09-30 08:07:50
kaip patirtis rodo tai ten galioja taisykle - kas naglesnis, tas
pirmesnis, arba kieno bb didesnis, cia situacija panasi kaip ir viaduke
prie megos vaziuojant link sargenu. ph visiems zenklai, kazkaip visi
vadovaujasi taisykle kliutis is desines dazniausia, bet ne tie kuriem
zenklai rodo pirmenybe :)