Tema: Re: Kyguolis
Autorius: VNS
Data: 2011-09-28 15:15:00
2006-2008 vertes nekilnojamu turtu. Turejo palikima Zhaliakalni - 5 ha.
sklypa ir nama Putvinskio g. Paskui dainavo. Paskui zhmonai ikure
pornosaita. Paskui atsiaugino naturalius plaukus. Paskui filmavos.
Kitaip sakant - komersantas auksto lygio.

P.S. Tas mersas tai chernia ka jis gali nupirkt. Aisku, Zuoko neiipirktu,
bet koki shudeli ish kulturos skyriaus manau sugebetu.