Tema: Re: Gumos ziemai
Autorius: Markovich
Data: 2011-09-27 13:41:43
todel kad tai nepriklausomas gamintojas ir neturi tiek babkiu ant reklamos
kaip kiti dideieji koncernai

dygliai neuzdrausti, ar uzdraus - nieks nezino, kaip saus kokiam sauniajam
Sveikui sedinciam seime I omeny, taip ir bus
madoj - pigiai, daug ir gerai, bet taip nebuna

"0.5 B"  wrote in message news:j5s54l$d8r$1@trimpas.omnitel.net...

mano Vredestein irgi baigėsi. reik kažko naujo.
beje, kas dėl Vredestein - gamintojas lyg ir normalus, man irgi neblogai
tarnavo; o kodėl kažkaip jis nematomas tarp kitų žinomesnių brandų?   :?