Tema: Re: Rusams - bronza.
Autorius: Darko
Data: 2011-09-19 10:23:21
Lopai jūs lopai. Sekmadienį baruose stebėti svetimų rungtynių tikrai ne visi
turėjo noro, prie ko čia krepšinio šalis ir barai? Ir dar sekmadienį?!
Dauguma prie televizorių tuos finalus žiūrėjo.

O, kad Eurobasket2011 nusisekęs renginys, tai visi ženklai byloja tai, ir
tai yra smagu. Gaila, kad daug verslyninkų suprato šį renginį savaip, ir
bandė iš to išpešti maksimalią naudą...

O makedonus priešais laikyti dėl pačių pralaimėtų rungtynių, ką aš žinau.
Jau geriau makedonai, nei kacapai.