Tema: Re: Kieno pirmumas?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-13 09:39:41
daug kur tai yra. R. Kalantos gatve visa, prie Senuku maksimos ir t.t. Ir viena diena vaziuodami sutikom nagla masinyte kuri vaziavo per viduri gatves... papypinom aplenkem ir ziurim, kad tai vokietis, auto vairuoja piktas zilagalvis fliukas kuris mums parode faka ir toliau nuvaziavo per viduri... :)