Tema: Re: kaip atsispausdinti pagal masteli?
Autorius: Jonas
Data: 2011-09-07 12:24:05
Tada bandai tiketi paveiksliuko properties - 72 dpi kas duoda zemelapi
mazdaug 100cm x 65cm. O jei jau tiket paveiksliuko dpi, tai jokiu resizinimu
nereikia, printeris pats pasiresizins, svarbiausia isjungt visokius fit to
page.
Jei vistik gausis sh... reiskia dpi neteisingas ir reikia apskaiciuot
teisinga, o kad apskaiciuot, reikia turet zemelapyje du taskus su zinomu
tiksliu atsumu tarp ju.

"ramunas"  wrote in message news:j4777e$5kq$1@trimpas.omnitel.net...

o jeigu neaisku koks originalo dydis buvo ? :)

"@work"  wrote in message news:j4769h$3vn$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad ir su MSO Picture Manager.
Tikrai turėsi kompe.
Edit pictures... ––>  Resize