Tema: Re: Reguliuotojas
Autorius: Jonas Kalvis
Data: 2011-08-30 19:16:28
Ir siulau tau begti perlaikyt egzaminu :D nes pareiguno gestai gali but
virsesni tik uz svietoforo signalus.. sakykim susidariusios spusties metu
sureguliuoti eisma.. tada sviecia ir svietoforas ir dar pareigunas mojuoja..
seniai jau toki vaizda maciau, bet anksciau daznai budavo..

"Markuz"  wrote in message news:j3j1if$3dv$1@trimpas.omnitel.net...

Pagal mano samprotavima pareiguno gestai virsesni uz zenkla :) Tai tuo metu
pareigunas leidzia tiesiai/desinen. O vat kodel is kaires juostos negali
varyt tiesiai ? ... Nebent tik del to kad juosta sukasi tik i kaire :)