Tema: Re: Kaip susikabinti irankius?
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-07-25 14:42:46
OSB, (bent 1,5cm) kruva viniu, ar jei biski kulturingiau, varztu kuriuos
aptrauksi kembriku. Vinys issivaiksto, osb nesilaiko
Atsuktuvams 90 laipsniu lentyna su privaryta kruva skyliu, visokiom
smulkesnem dildem ir panasiem - magnetine juosta (man rodos jos siaip
skirtos peiliams virtuvej).
Bulgarkes ir dreles ir kitas briedas su laidais i apacia, ir rekomenduojama
"deze" laidams (bet be dugno, kad kas sukrenta isbyretu per apacia) kad
nesitabaluotu aplink, nors as tokius irankius pats laikau arba stalciuje
arba ju originaliuose cemodanuose.
Reples ir panasus irankiai su dviguba konstrukcija bent man geriausiai
laikosi kaip atsuktuvai, nebent jos turi ausis ar kazka pakabinimui.
Gaminant svarbu pagalvot apie isdestyma, nes beveik garantuoju, kaip susuksi
viska is pirmo kart - kas nors po pirmos darbo dienos nebus patogu.
Po visu stendu padeciau dar koki gumos ar medzio gabala (jei nestovi stalas
po juo), kad irankiai kurie nukris del kreivu ranku maziau apsidauzytu, jei
stendas tamsiam kampe, sviesos reik.
Jei stendas netvirtai prie sienos prikabintas - barskes osb.
Taip pat stende reiktu laikyt tuos irankius kurie yra naudojami, visokius
dalykus, kurie palieciami karta per metus atsukt kokiam nors stebuklingam
varztui geriau laikyt atskiram stalciuj.