Tema: Re: Auto raktelis "issimaude"
Autorius: AurimasB
Data: 2011-07-23 10:55:38
nu zinai, jei kur gamtoje prie ezero suslapo, masina uzrakinta, telefonai viduje, spyneliu traukutes atkabintos. tai ka belia daryt - pabandyt gal atsirakints, manau, kad sudegs kas rizika pakankamai nedinele, lygint su tuo koks galimas nepatogumas suktis is situacijos :). nusipirks rakteli kita blogiausiu atveju, prisiris ir tiek..