Tema: Re: Gal kas apsipirkt?
Autorius: padugne
Data: 2011-07-18 23:37:40
On Mon, 18 Jul 2011 21:39:18 +0300, Toxis wrote:

> he, man kai nulupo kazhkas priekini paskambines I krasta ir suzhinojes,
> kad jis kainuoja daugiau nei valytuvai sakiau nafyk ir uzh trechdali
> kainos nusipirkau 2 poras ish ebayaus - antros poros kolkas net
> neprireike. Ash ne ekspertas, bet kokybe uzhdejojo atrode labai gera,
> berods net buvo kazhkoks bnv zhenklas ispaustas ant nugaros... antra
> dabar pavarchiau rankose irgi turi bnv logo ispausta nugarinej dalyje,
> negana to, shitas eina dar ir su "lipuchka" - t.y. ale dvipuse lipnia
> juosta..  Ash neisivaizduoju kaip atrodo originalus krastos, bet, jei
> [...]

Tai jie tik dovanelems ir skirti. O kaina tam kad suprastum kokia tai
vertinga dovanele, tipo "shudo nedovanojam".

Seip as vedamas lygiai tu paciu sumetimu irgi nusipirkau ta logotipa
ebejuje (bet ne is kiniecio). Maiselyje su originaliai atrodancia bnv
sandelio nakleike. Tiesa tai nieko nereiskia, kitaisiai gali prispausdint
tu nakleikiu kiek tik sirdis geidzia. Bet galejo buti ir kokio
uzsiraukusio dylerio sandelio likuciu stumdymas.

O paskutinis lashas buvo vietinis arogantas, kuris tuos zenkliukus
jebejui stumde po 22eur. Nuejau, sakau parduokit. Sako 29. Sakau jebejui
tai stumdot po 22, tai gal man issitraukt mobilke ir ten nusipirkt?
Acakymas: o, minutele... paeme telefona, "padarykit ebejui 29". Tipo
"pasikeite kaina, ebejui dar nesureagavo". Galvoju "eikit nx" jei kaina
nuo 22 per savaite staiga magiskai pasidare 29 :)

Originalus seip be "lipuckos", t.y. anie tada tikrai kinietiskas levakas.
Bet jei bnv pardavineja tokias shudinas detales ir dar tiek lupa, tai
patys ir kalti.

--
kthxbai.