Tema: Re: Pavyzdeliai
Autorius: miegapele
Data: 2011-07-08 13:03:12
Gavom  mano shasi, gaunam krana ir koja galine bei kruva kliento noru.
konkreciai pas sita nusiima kuzavas ir po apacia pasleptas balnas, galia
kablys remo auksti sumazintas vietoje reikalaujamu 300 iki 200 (balnas butu
kitaip per ausktai teko davelnia atsparumu perskaiciuoti, ieskoti tinkamu
plienu) remas mano gamintas, prijungtas prie krano, kuzavas taip pat mano
gamintas. purvazsargiai mano, masina perkonstruota, sutrumpinta baze (ne
tokia uzsake pardavejas) sukistos ivairiausios irankiu dezes kad itikti
klientui, perdaryta hidraulika kad valdytusi viskas is distancinio, ir dar
kruvos reikalu. taip idomiai. kuomet paklausi atrodo kas cia tokio. o
realiai tai reikalu kalnas. kad ir toks kaip reikia 5 deziu irankiam. reikai
kazkur gesintuvus sudeti, reikia padukus krano kazkur patogiia prideti.
reikia stopus pakabinti kad nemaisytu niekam. mazdaug taip. Tiesa tokiam
darbui iesko darbuotoju. jei kas turit patirties kurybiniam darbe, virinat,
kiek pazystami su hidraulika mokat anglu kalba (pageidautina norgu
pagrindai) galit bandyti jei idomu. Taip pat iesko elektriko masinom (darbas
labai pavirsutiniskas ir gana standartinis, daugiausia laidu tampymas, ir
visko prijunginejimas kitaip sakant jei galva vietoje ir ranos nekairios
galima bandyti) Cia siaip lyrinis nukrypimas.