Tema: Re: M?sl?
Autorius: Ignas
Data: 2011-06-16 15:18:04
sakai... koks pazeideju gatvese procentas, koks procentas vagiu ir koks -
zmogzudziu? tai va sutvarkius nuobaudu sistema, manau, pazeideju procentas
tikrai artetu link vagiu ar zmogzudziu, aisku pochuistu kazkoks procentas
visada bus, bet tikrai ne toks koks dabar... arba atvirksciai: butu taip pro
pirstus ziurima i sunkius nusikaltimus - ju skaicius isaugtu...