Tema: Re: Dviracio myniklis
Autorius: Insane
Data: 2011-05-31 13:11:38
Del to tikrai nesiginciju... bet jei reikia dabar ar net reikejo vakar, tai
tikrai nevariantas is vokieciu uzsakineti.. Dar kol susirinks uzsakymas, kol
atsius.. Laiko uztrunka.. Jei turi laiko palaukti, kaip alternatyva tikrai
nebloga.. As ieskojau cia Lietuvoje, tai man tam ajasport buvo pigiau..
Galima buvo ir per eilini ebay siustis, irgi butu buve pigiau, bet velgi
laiko uzima.. Zodziu kaip kas skaiciuoja ir kaip taupo.. Visada galima
sutaupyti, tad verta pasirinkti sau tinkanti varianta :)