Tema: Re: Klausimelis toks man tce ishkilo ...
Autorius: Joy Division
Data: 2011-05-31 11:40:36
berods  -kad ir pas mumis tokiu uodu yra - zyzia taip pat, is toliau irgi
atrodo kaip eiliniai, tik is arti matosi kad straubliukas kitoks ir
anteneles skiriasi..
Sitie atsiranda kazkur savaite pries masiskai pasirodant kraujasiurbiams..
bet kazkaip neitikima - jei uzveisi siu uodu - tai isnyks kraujasiurbiai - o
tada isnyks ir ju lervas lesantys gerieji.. o tada atsiras kraujasiurbiai..
:)
manau kad gamtoje viskas turi savo balansa..