Tema: Re: Q : del avarijos
Autorius: www
Data: 2010-11-15 23:55:12
Smugis i gala, o priekis pabuciavo Audi Q7 uzpakali.
Nutempe uz 140 lt i servisa, draudejas sake apmokes sita paslauga, na o
servise po momentines apziuros pasake kad neapsimokes remontuoti. Lauksiu
ziniu is kaltininko draudejo(gjensidge).
Kaip manote 3 k lt. duos draudejas ? autopliuse maciau tokia pat tiek
kainuojancia
http://auto.plius.lt/naudoti-automobiliai/?need_stats=2&make_date_from=1992&make_date_to=1992&make_id_list=44&make_id[44]=256