Tema: Re: BMW 320i
Autorius: L I N A S
Data: 2010-11-05 09:47:09
Tai jei toks protingas, tai du variantai: skambink skelbimo nr ir nusipirk,
jei dar yra, antras, tai tikram vyrui: statai stuka litu, kad esi teisus,
masina neparduota arba parduota uz 2000 Lt., o paskui laukiam
rezultatu/irodymu?

Ale ot kaip pasirodo paprasta: spyzdanul kazka i niekur/interneta ir
reputacija jau supista. Na, bet pasivadinai kitu bendriniu niku ir pyzdysh
toliau. Menkoka