Tema: Re: off: reik upgradint dulkiu siurbly
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2010-10-21 09:18:15
Pats turiu kazkuri is sitos serijos:
http://www.neriba.lt/buitine-technika/dulkiu-siurbliai/miele-s-5211-m.html
Labai patenkintas. Tarnauja jau ketvirtus metus ir jokiu problemu,
maisai labai talpus. Na gal dabar po 4 metu jau reiktu pagrindini
antgali pasikeisti, nes sepeteliai apdilo... Grindys labai siurkscios
koridoriuj pas mane. Beje tevai irgi is tos serijos turi, tai jau gal
kokius 5-us metus naudoja, tik man pas juos nepatiko teleskopinis
vamzdis is triju daliu (pas mane is dvieju), nes kai trys dalys tai toks
klibantis biski gaunasi.

Dar teko isbandyti:
http://www.senukai.lt/buitine-vaizdo-ir-garso-technika/smulki-buitine-technika/dulkiu-siurbliai-ir-priedai/plaunantis-dulkiu-siurblys-thomas-twin-tt-aquaf_5.html
Sudas kaip reta. Nei siurbia normaliai nei plauna. Pries kiekviena
siurbima ar plovima esi priverstas zaisti konstruktoriu. Vandens
purkstukas myza, o ne puskia, ko pasekoje kiekvienu pratraukimu isplauni
tik 2cm juostele. Nieks neprivers manes jo pirkti.

Philips plaunama turejo viena pazystama, tai stovejo kaip dekoracija
kampe. Irgi sake visiskas slamstas.