Tema: Re: 2 ukw. kaip vaizdo kokybe kameros? (daug mb)
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-10-12 12:44:29
tamsoje vazhiuojant su shviesomis, matosi mashinos numeris uzh 10 metru.
Vazhiuojant apshviestomis gatvemis - vos vos plaukia vaizdas. Bet kadangi
kamera skirta ne vestuviu filmavimui, o pvz nukertant koki pestyji ar
dviratininka - tai tikrai pakanka.
Kelyje Vilnius-Kaunas vaziuojant nakti galima akuma pataupyt ir kameros
nejungt. Nelabai kas ten matosi 130-140 vazhiuojant, nebent prasilenkanchiu
furu zibintai.

--
Shlipsas
865920307