Tema: Re: Q: sportinis oro filtras
Autorius: Dex
Data: 2010-10-11 12:49:41
Nenoriu.
Šiaip čia nerimtai buvo. Kaip ir nerimtas argumentas apie aukštį, nes
skirtumas tarp oro paėmimo iš standartinės dėžės ir mano numatomo
"paėmimo pro kapotą" gal 20 cm ir tas skirtumas yra niekinis, jei
kalbėsim apie orą ateinantį iš lauko. (palaikyk termometrą lauke 1 m nuo
žemės ir 1,2 m nuo žemės, ir parodyk man esminį temperatūrų skirtumą :)

Jei mano mintis imti šaltą orą pro kapotą iš lauko yra bloga, tai gal
pasiūlykit geresnių idėjų, vietoj to, kad p#$davotis? :)

Dex