Tema: Re: virveleso klausimas
Autorius: kewle
Data: 2010-10-06 17:12:45
 :)nu tai jopsikmat google naudotis moku
bet kai pasiskaičiau, kokių ten anginos operacijų per anusą reik atlikt, kad tą dd-wrt implementinti, supratau, kad mano trijų klasių ir vieno koLidoriaus išsilavinimas tokio proceso nepaveš
Tiesiog gal kas yra ant jau to dantis praėdęs ir pakurtų man tą sistemą už protingą atlygį?

--
'(oo)'

"RolF2" <123@123.12> parašė naujienų pranešime:i8g8ik$m8k$1@trimpas.omnitel.net...
nu tai jopsikmat, ar sunku pasiziuret dd-wrt ka palaiko kokiam builde ?
turi kiti uz tave paziuret :
http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/What_is_DD-WRT%3F

paziuri
V24_pre_sp2 K24 build features
matai , kad visi buildai palaiko repeateri , taip kad ant abieju galima paleist

  "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message news:i8fvh9$cso$1@trimpas.omnitel.net...
  su sąlyga, kad o.internet ir o.networks visiems bbd, paklausiu čia - ką daryt?

  uo, man irgi aktualu patapo, bo situacija panaši
  yra Buffalo WHR-G125 ir Asus WL-520GC
  ar kurį nors kaip repeaterį yra pavykę kam nors užkurt?

  ...žolytės skersai daugiabučio kiemą kasti  nesiūlyti )

  --
  '(oo)'