Tema: Re: Sankryza, KET... jusu nuomones
Autorius: Faktas
Data: 2010-10-06 08:03:28
"Ginthus" <pasakysiu@kaiprireiks.lt> wrote in message news:i8gtrf$28r$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat jei butu atstoveje savo pozicija biudzeto islaikytiniai ir pasilike prie pirmapradzio plano toje vietoje palikti tiktais desinius posukius be jokiu sviesoforu, o pacia sankryza irengti, kaip ir buvo numatyta senu senoveje, sujungiant Zamenhofo ir Pavilioniu gatves, tuomet neturetume tokiu tupu vietu su sviesoforais ir dargi transporto grusciu.

tai šito kiek žinau neatsisakyta, tik tipo užlaikyta :)
o tu kaip turi omeny jas sujungti? irgi vieno lygio?
pvz mano nuomone zamenhofo ir pavilioniu reikia jungti praeinant virs ukmerges gatves,
o prie bigo esamos sankryzos vietoj reikejo su bieliuno gatve lysti po ukmerges gatve paliekant i ukmerges gatve isvaziavima tik desiniais posukiais (tiek bieliuno, tiek s.neries gatves ten zemiau uz ukmerges).