Tema: Re: kazkas cia dviraciais prekiavo. Stai kaip viskas vyksta.
Autorius: Dm
Data: 2010-10-04 10:23:23
tipo matai daroma nusikaltima ir vietoj primeti: ne ne, as sapnuoju, pagal
statistika jei cia ne juodaodis tai viskas ore :D

tie eksperimentatoriai neivertina kito dalyko. Ko laukia zmogaus
sureagavusio I nusikaltima. OK, sulaike vagi. procesas, bla bla bla.
elementariausias skambutis I 112 gali uzpist negyvai, nes nepripazinus
vagiui kaltes vaiksciosi I menturas, davinesi parodymus, poto iskvies I
teisma.
ir veliau, kaii tenka vel atsidurt situacijoj, kai reik kazkam padet arba
paskambint dar karta pagalvoji, nx man tos bedos.