Tema: Re: Vaziuojantiems pro Kryzkalni..
Autorius: triptronikas
Data: 2010-10-01 16:41:05
kokia cia profesija pagal specialybe yra, jog negali del AB dirbti ??? Jei
Teisme dirba teisejai su keletu greicio virsijimo baudu, Seimo nariai, kurie
girti vairavo...tai skiedzia tavo pana kaip turi buti ;))) o negali dirbti
del musu visu draugelio Qbilo politikos, kad nieko naujo nepriiminet, o ne
del baudos uz neteisinga parkavima ;)