Tema: Re: ka pasake zvonke ?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-14 14:20:19
na, pats pasirinkai toki kelia, butum tiesog "kauno milionierius" visi tik zhinotu, kad tuos pinigus, pavagej, ar dar kaip kitaip nedorai uzhsidirbai :) o kai nusprendei save dar ir i telika kisht, tai nieko nuostabaus, kad visi "zhino" viska apie tave, tavo seksualine orientacija, tavo dydzhius ir plochius, tavo meiles istorijas, ar dar koki biesa - tai yra vieshumo kaina. Man labai keista, kad tu iki shiol burnoji apie tai (nebent taip stengiesi palaikyt fleima, bo be tavo isikishimo kiekvienas toks fleimas mirshta po keletos postu, neradus atsako, o kai atsakas yra jis tik labiau isidega) ir apsimeti nustebusiu, lyg priesh eidamas ten nezhinojai kur lendi.