Tema: Re: FX'ai, kas ten buvo?
Autorius: YZF
Data: 2010-09-13 11:45:59

>Massa ne visu bolidu priekyje buvo jei ka...

Massa buvo visu bolidu priekyje tol kol LH neatleke bestabdziu, tada jau
aisku kad jis siek tiek susilygino. Tik vat kai esi be stabdziu tai jau ir
ikali i prieki vaziuojanti.

>Vietos buvo ar tu screenshota zhiuri koky nors kita?

Screenshotas padarytas tada kada jau 'too late'. Ir problema ne distancijoje
i sona, bet distancijoje i prieki. 'Uzsidaro vartai' ir jeigu ikisai nosi,
gausi per ja.

>Ash irgi taip sakychiau kad tai mano klaida nes kai kuriems akliems
>pilotams ish shono vazhiuoti ish principo negalima ypach po starto praejus
>keliems >posukiams kai dar yra apsprendzhiama pradine rykiuote ir nevisi
>vazhiuoja vorele. LH buvo per daug naivus ir tikejosi kad FM zhiures y
>veidrodelius o ne leks >kaip akis ishdeges zhiuredamas tik y prieky.

Ta prasme, sakai kad per pirmus ratus nera ko ardytis, ir todel pirmuosiuose
ratuose reikia _visus_bandanti_aplenkti_LH praleisti ir jam nesipriesinti,
kad nebutu avariju?? :))))))))))))))))

 O tipo kad pats LH biski apsiramintu pirmuose ratuose ir nelystu lenkti
visur kur tik jam norisi tai jau ne? neveikia logika? :))))))))))))