Tema: Re: pas ka ramo lychno yr?
Autorius: AkiTaip
Data: 2010-09-07 09:49:53
pasiskaityk daugiau apie atmintis, tada suzinosi ko nezinai.

pvz .:
      Friendly Name Industry Name Peak Transfer Rate Data Transfers/Second
(in Millions)
      DDR2-400 PC2-3200 3200 MB/s 400
      DDR2-533 PC2-4200 4266 MB/s 533
      DDR2-667 PC2-5300 5333 MB/s 667
      DDR2-800 PC2-6400 6400 MB/s 800
      DDR2-1066 PC2-8500 8533 MB/s 1066

http://www.crucial.com/support/memory_speeds.aspx

jei pvz. kingston atmintys pasirenki pagal konfiguratoriu, ten
nesismulkinama ar tai ecc ir kokia sparta, tiesiog gauni suderinama prdukta
trumpu pavadinimu, ir jei jis neveikia gali grazinti. Ir jei tinka tik ECC,
tai ir gausi ECC.

kiti gamintojai priraso daug, ir tai kartais net klaidina, kai manai kad
pats daug zinai, bet zinai ne visai teisingai, ir manau tai visai normalu
:), nes zmogiska.
Bet pvz. crucial butu pigiau nei kingston (jei pasiskaiciavai pagal $ kursa)

Sekmes.