Tema: Re: Irankiu konplektas
Autorius: Nikonis
Data: 2010-09-03 10:48:57
su raktu rinkiniu proxxon turbut nepaimsi iki 300lt.
pries pora metu pirkau proxxon galvuciu rinkini metalineje dezeje mokejau
240lt ir tai per visokius pazystamus tipo pigiau...
mano toks http://www.proxxon.com/eng/html/popupindex.html
dar yra plastikineje dezeje, pora galvuciu gal daugiau, bet gan zenkliai
brangesnis buvo.
siaip yrankiai tikrai geri, su 2m vamzdziu atsukinejau varzta, bet galvute
nesuluzo :)))