Tema: Re: tai kaaaaai formule?
Autorius: AurimasB
Data: 2010-09-02 09:57:22
tik teik kad neisuko ten to variklio normaliai, nebuvo nė kur padangų ar stabdziu pasildyt, ir organizatoriai su ta muzika paiesta uzkniso biksi, drifteriai vaziuoja muzika isjungia, f-1 vel plesia kad motoro neina normaliai girdėt.

pvz man tikrai kilo azartas kitais metai bent į kokią vengriją palėt ir lenktynių pažiurėt, nes čia tik reklama, o lenktynes visai kitas reikals butų ir greičio ir garso atzvilgiu..

dar pajuojino dakarinsi dzipas su suolaiis :D as jauciu su savo neruosta taip išdysčiau :D