Tema: Re: buto remontas, dažymas
Autorius: kewle
Data: 2010-08-20 09:21:37
dėkui
rašau muilan

--
'(oo)'

"Caponi" <caponi@centras.lt> parašė naujienų pranešime:i4k70o$mcf$1@trimpas.omnitel.net...
Nu katei padet butinai reikia :-)

O jei rimtai, tai pas mane dabar kaip tik remontas ipusejes, preliminariai like pora savaiciu darbo ir mano dvi kates ex-pamestinukes nekantriai laukia jo pabaigos, tai galesiu ryt paklaust savo meistru (bent mano akim ziurint jie dirba gerai, pries pora metu puse buto jau buvo sutvarke, dabar antra puse daro) ar neturi dar eilej laukiancio objekto, ir jei ne, o Astos katei tiktu po poros savaiciu, tai galeciau suvesti - duok savo koki kontakta (mano muilas tikras), informuosiu ryt iki pietu.

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance

  "kewle migyje" <ai@ui.oi> wrote in message news:i4jlod$ta7$1@trimpas.omnitel.net...
  Su sąlyga, kad o.building bbd ant paklausimo, klausiu čia (teisingiau paforvardinu draugės postą) :

  Sveiki,
  kadangi mane pavede remontininkas, ieskom toliau
  beliko tik dazytojai
  galetu pradeti kita savaite

  darbai:
  uztaisyti elektros vedziojimo takelius, atsiradusias skyles gipskartonyje
  ieskant laidu
  nuspakliuoti/islyginti viena nauja gipskartonio siena ir tualeto sienas, kur
  katik nudauzytos plyteles
  perdazyti visas sienas ir lubas (apie 300kvadratu sumoje)

  Aciu,
  Asta

  Pridėsiu, kad veixmas vln, Viršuluose, butas apynaujis, nestandartinis. Mokama pinigais.
  Ačiū iš anxto už rekomendacijas.
  Ten gyvens bin matoma katė, todėl KOKIBE svarbu :)

  --
  '(oo)'