Tema: Re: Kaitrines lampeckes ->LED
Autorius: Mindaugas
Data: 2010-08-14 13:50:55
Nu tai, mano taupanciu lempu istorija (standartinis buto vartojimas)
superbrangusphilipsas po 30 Lt pasimire po poros metu, ultrabrangus Osram
(20W vietoje 100, 50 Lt) po metu pradejo blausiau sviesti, po 5 sviecia
kaip 40W kaitrine, gausybe "geru firmu" lempuciu uz 15-20 Lt pasimire per
metus, ir tik kinieciu pigiena po 2.99 akcijos metu is Maximos sviecia
sestus metus be didesniu problemu... Tik kad sviesa biski i melsvuma.