Tema: Re: eziukai ruke
Autorius: SKA
Data: 2010-08-11 11:00:08
Kalibravimo dažnumas  	kas 300 testų, bet ne rečiau nei kartą per 6 mėnesius

reiskias nuplaukia jis kuda nh I pievas per ta laika, esant ties tuo 0.4
promiles tasku. aisku poto teks pust I drageri, bet ir ans nerodiklis, jei
esi pagiringas, tai tada sutini, geriausia valndos begio pabaigon priduot
krauja ir visokius testus atlikt ir papult pas teiseja kuris nusimano
situose dalykuose, nu ir pasiruost teismu praktikos kopijas :)