Tema: Re: signature update
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-08-04 10:25:17
La,
   Saunuolis kad taip mina. Mano rekordas 73.6 - su MTB atsigulus ant vairo,
nes normaliai sedint vos vors 60 issisuka.
   Maciau kazkas jau atkase modeli, svoris 19.21 - cia tikriausiai pound,
gaunas 8.7kg, manau normalus dviratis ir labai gera kaina kaip uz nauja.
   Del minimo - viskas OK su tom zvaigzdem, bet jei nemini - kaip kad
nuotraukoj - pastatytas stovi - tai patartina sumest viska ant maziausiu
zvaigzdziu, kad sprendzinos neisitampytu - nes va toj nuotraukoj matos kaip
galinis simpleksas istempes savo spyruokle, o taip laikyt ilga laika
negerai.
   O siaip dviratis - biski sudas yra - sedi an prostatos - ne i sveikata...

Styra