Tema: Re: Motoroleris - Tulica
Autorius: keule
Data: 2010-08-03 18:48:24
Gyvas savininkas :)  . Mano tevulis :) Sakau, stovi jis sodo namelyje kokia
15-20 metu(ant kaladziu, tai net turetu buti ir padangos ok) :D Kai buvau
16-17metu  varydavau atsiputes :)  Ir starteriu uzsukurdavo. Blem tai jai
realiai galima daugiau gauti, tai reiktu atsaukti ta kupciu kur 100lt :D
Siaip veiksmas tai vyks cia netoli Vilkaviskio!