Tema: Re: priimu uzhsakymus dviraciams
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-30 14:23:28
Nu - normalus bachuras tas gonzas. Matosi zmogus uzsiemes ir neturi laiko su
15 litu terliotis. Susirasiau, susitariau, padariau viska kaip liepe ir
sake, kad jau dviratukas I mano kaima isriedejo. Cia uz toki nauja buciau
apie stuka palikes, o dabar su biski pabraizytu remu uz 150 Lt. Bet koks man
kaime skirtums.