Tema: Re: Heal & Toe
Autorius: FX
Data: 2010-07-23 09:33:52
Prie ko chia purtymasis stabdis tam kad prisistabdyti, o gazas tam kad
permetus y zhemesne pavara sukiai plius/minus atitiktu... taip mazhiau
kenchia greichiu dezhe, sankaba ir tuo labiau mazheja shansai kad posukyje
kad ir trumpam del sukiu skirtumo perjungus y zhemesne pavara pasiblokuos
minimaliai varantieji ratai ...

FX