Tema: Re: Off. Ieškau SEL ir Montyvydo dainų (viso 2 vnt.)
Autorius: Kenis
Data: 2010-07-22 11:09:07
Yra public hubs ir pas paprasta DC++, bet DC++ zjbs tik tuo atveju jei turi
galimybe Active search, nes jei Passive tai bbs, nebent labai populiaru
gabalu (arba siaip populiaros info) ieskai. O pasidaryt Active ne visiems
galimybe yra jeigu stovi kompas uz milijono routeriu del ko negali atidaryt
portu, nes nzn kiek tu routeriu ir koki. Tokiu atveju belieka gugl siorč for
mp3 :)