Tema: Re: mokomoji programa...
Autorius: mineral
Data: 2010-07-20 18:22:55
Klaidelę padariau, neatpažinęs paskutinės raidės - arab. D palaikiau už
arab. R
Todėl ištaisęs ir įrašęs D, vietoj "entuziastai" (ar "pasekėjai") gavau
Ghaled (ar Khaled, šiuo atveju vienas ir tas pats). O ištrynęs tarpą ir taip
sujungęs vidurinį žodį su atskirta raide, dingo jungtukas "ir" ir vietoje jo
iš "Omaras" gavosi Amr.
Taigi, dabar rezultatas visiškai atitiko youtube rezultatą, youtube
intuityviai atspėtą ir pateiktą, man per copy/paste įklijavus viena raide ir
tarpu klaidingą arabišką tekstą į youtube paieškos laukelį.

Bet dabar google transliatorius nuo savęs į pabaigą pridėjo "trūkstamą"
veiksmažodį. Ignoruojam.