Tema: Re: multi klubas
Autorius: Tomas
Data: 2010-07-14 01:05:44
Tai civikas valina su turbininiu fiatu palyginus...? Nu nustebinai bishki.
Del vazhiuokles nieko nzn kas fiate negerai, pas mane lancios buvo, maniau kad fiate tas pac. Lancioj viso labo durni budavo pora silentbloku, ypac jei nusiperki po 18, o ne po 40 Lt.
Motoro kantrumas – priesh kokius 5 metus ieshkojom vtec'o pusbroliui, nuoshirdzhiai ir ilgai ieshkojom gyvo. Zhinai, paieshka nenudzhiugino. Lancias kazhkaip bent surasdavau, su padoriais valikais, sveiku alkuniniu ir neuzhkimshtais tepimo kanalais.