Tema: Re: Brangokas incidentas
Autorius: padugne
Data: 2010-07-10 11:18:15
On Sat, 10 Jul 2010 11:12:44 +0300, dpi wrote:

> Uzfiksuoti lengva kol yra maitinimas ir su kuju niekas nedauzho.

Maitinimas yra pakankama laiko tarpa nes krashas vyksta milisekundes. O
skydelio ploksteje yra pakankamai kondencatoriu.

Jei nori isitikint, pirk is manes toki pascato skydeli, galesim atlikt
eksperimeta is 9 auksto.

> Spaudoje pamini ar policija kaip irodyma naudoja ir dar bauda ishrasho
> po autoivykio?

Jo, ir dar pirmam puslapyje pilnai pacituoja visa teismo sprendima su
priedais ir abieju pusiu teisininku komentarais. Praktiskai pagrindinis
visos tautos savaitgalio skaitalas, neziuri net fules :)

--
kthxbai.