Tema: Re: Ar kas ziurejo "kambariu pleshikes"?
Autorius: Riveris
Data: 2010-06-17 09:08:04
tai dabar del rinkos labai papoliaru buti "pederastu" tai kodel tokiu
neapsimetineja? o gi del to kad mano nuomone jis naturalus toksai kiauras
kiauras.
vien ko verta bzesko ir kyguolio sukuosena, taigi verkt norisi, negi zmogus
neseka madu ar kokiu kitu idomesniu laidu, negi nesinori karts nuo karto
pasikeisti ir atrodyti kaip zmogus, o ne kaip pizonas cia tiek skirta
kyguoliui tiek bzeskui. Argi bzeskas is tikruju galvoja kad stilingiausias
yra? negi visa mada apsitota tik dzinsais ir maikemis. Kyguolis saunuolis
masinas megsta kitokias, grazias, iskirtines, na bet pats kaip atrodo, tai
net masinu vaizda gadina, pagal isvaizda jam tiktu opel calibra, golf III
Na Kyguolis nisizeisk jei pats skaitysi, bet man atrodo jau senai laikas
ziuret i vaidrodi ir buti stilingesniu, be to kad gali sau tai leisti, tai
perduok ir Bzeskui.
nieko asmenisko