Tema: Re: Komfortas
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-06-08 12:25:10
o as kazkur sakiau, kad man taip neatrodo? :) man isvis px, gali ipirkt
ar ne.. ir tas ir tas juokinga.

pagal laika praleidzima newsuose galima spresti, kad tai arba silta
darbo vietele turintis tipo darbininkas, arba tiesiog bbdarbis
neturintis ka veikt ir konspektuojantis autonewsus.

o jei cia tas pats jegeris kur man hummeri aprodinejo, tai komentuot net
nlb noreciau. gali but kad kazka maisau. :) sakau.. vienodi man jie...