Tema: Re: signulkine komercija
Autorius: esquires
Data: 2010-06-04 14:58:53
kad nekiltu neaiskumu, tai "neapsisprendes" = paklauses, ka jam vertetu
isigyti, o gaves atsakyma apsisprendes, kad siuo metu gal dar prekes
nepirks, t.y. jokiu pasizadejimu, susitarimu ir neatvaziavimu ar panasiu
piktu "pokstu" paslaugos tiekejo atzvilgiu. nedrisciau siuntineti savo
interesantu, kurie kada nors yra pasiklause kokiomis salygomis galetu buti
suteikta ta ar kita paslauga ir gave atsakyma nusprestu, kad gal vistik
salygos netinka (netinka tuo momentu / dar palauks neisigydami paslaugos is
viso etc.), o po pusmecio (metu, dveju) vel kreiptusi susidomeje mano paties
kreipimusi i juos. tuo labiau, jei taip, kaip siuo atveju, tada dar pats
buciau pribures, kad va dabar neturiu resursu atlikti uzsakyma. itariu, kad
sitaip tik emigracija liktu. kaip ir po sito finto nedrisciau kam nors
pasiulyti ukw kaip paslaugos tiekeja, nes prirases "velkam, as baltas ir
pukuotas", realybeje zmogu, kuriam ji parekomenduosiu, pasius ant triju
raidziu - kam man to reikia? just.