Tema: Re: galvos daktaras
Autorius: Riveris
Data: 2010-05-31 17:32:48
Butu mano valia uzmusciau vietoje tokius kaip MAXX.
kas cia per pasakymas siaip ne taip. mtau kad kazkaip uzstatai ir
nebestatai.
man taip vienas padare, kad reikejo per kita puse lipti, tai ilipes i masina
atsidariau langa ir lengvu rankos judesiu su viniu parasiau "lopas" tai
juokas sakyt, bet jau 2 metus vazineja lopas su tokiu uzrasu ant duru :)