Tema: Re: Hehe
Autorius: FX
Data: 2010-05-25 19:25:31
O tai remiantis tavo logika turi matyti tik mocus nes shiaip kruvos avariju
ir su mashinom zhinok buna kai kas nors ko nors nepamato, bet tavo mazhos
smegeneles to neishnesha ane? :DDD Sakau kaip pyderai su savo paradu
ZHIUREKIT MES IRGI EISME DALYVAUJAM MATYKIT MUS MES TURIM TEISIU... :DDD

Ash tikiu kad skaudzhiu avariju yra kai apsizhioplina auto vadylos ir
nukenchia motociklininkai bet sorry mashinose irgi zhusta daug zhmoniu nuo
kitu mashinu.

FX