Tema: Re: ai, paspaminsiu ir ash.
Autorius: amenox
Data: 2010-05-25 13:11:49
Jei yamaha teikia worldwide garantijas vadinas teikia, jei kita kontora
neteikia, vadinas neteikia, cia ju politika. As nesuprantu kodel reikia
kiekvienu atveju apsikt lokalu pardaveja? Cia ka jie tas taisykles
sugalvoja? Jei nera worldwide garantijos, vadinas jas teikia lokalus
pardavejas - pirkot preke Svedijoj - pretenzijos jiems, pirkot Lietuvoj -
pas juos ir kreipkites. Pirkau kazkada WDTV Live bestbuy, uzregistravau
wdc.com ir iskarto gavau pranesima kas maniskis devaisas yra out of US ir
apie garantija galiu tik pasvajot. Ir ka man dabar daryt? Skustis Lietuvos
vartotoju teisiu apsaugos tarnybai kad ispistu WD Amerikoj? As pirkau zymiai
pigiau nei Lietuvoj ir zinojau kuo rizikuoju, ir kad garantiju man nieks
neteiks. Garantijos tai tokia pati paslauga kuri kainuoja, jei gamintojas
varto melejonus ir jam nusispjaut tai valio, pirkit is tu kurie suteikia
pasauline garantija ir bukit laimingi, o kitais atvejais nevarykit ant
pardaveju. Easy.