Tema: Re: Ratu suvedimas
Autorius: GDI GTE
Data: 2010-05-19 21:23:40
Yra toks keliukas tarp Zuvedros ir buvusio pasu poskyrio Seskineje (vis
pamirstu gatves pavadinima). Zodziu vaziuojant Laisve nuo Spaudos puses,
nedavaziavus Rygos sankryzos posukis i desine, per proftecha ir garazuose po
kairei. Senbuviai gal ir kontaktus pametes, nes ten eiles ir isankstinis
uzsirasymas galioja. Besiskundzianciu neteko girdeti.