Tema: Re: YZF'ai... Nuno...!!! Kaip jums FA bajeriai :DDD
Autorius: Taiikii
Data: 2010-05-16 23:11:24
Klausyk, klaunai. Nu ir ne px, kad Alonso ar Rosbergas prakaitavo per
treniruotes si savaitgali, kad anais savaitgaliais Red Bull'iai taip pat ne
pirmi atvaziuodavo? Uztai kai ateina metas greiti rodyt, Alonso kazkaip tik
rankom ploti del netycia gautu dvieju poziciju belieka, kai kiti, tuo tarpu,
nerode super greicio per treniruotes pergale gonkese pasiima (ko Alonso iki
sios dienos nebutu mates, jei ne ta pati pergale del Vettelio mechaninio
gedimo). Nutai esi ne lameris ir protingas, tai isvesk koreliacija tarp
vietos treniruotese ir uzimtos pozicijos gonkese.